marijninoeganda.reismee.nl

The battles

Vrijdag was het dan zo ver. Eindelijk waren daar the battles. Er was geen school em het beloofde een heel spektakel te worden. Op de oorspronkelijke planning stond dat het van 9:00-17:00 duurde. Het begon uiteindelijk om 11:00. De groepen waren ontzettend goed en er waren veel verschillende onderdelen. Zo was er de original composition, stage presentation, poem & creatieve dance, art portrait and video, de traditional dance, fashion and design, mexican dance, country music en Western dance/free style. Er waren 4 verschillende huizen: Nobles, Icons, Kings en the Knights. Zelf kende ik de meeste mensen van de groep Icons dus stiekem had ik een beetje voorkeur. Ook ben ik fan van de zangers van deze groep. Een volle dag dus. Uiteindelijk werd er om half 3 een lunchpauze ingelast terwijl we op het programma nog langniet de lunchpauze bereikt hadden. Inge was inmiddels gearriveerd met Ritah om wat dingen te evalueren. Daarna gelijk weer terug gegaan voor de rest. Ik heb van elk optreden een korte video gemaakt en ik ben deze aan het samenvoegen tot film zodat je een beetje een indruk kan krijgen hoe het eruit zag. Uiteindelijk eindigde de dag om 22:00 zonder verdere pauze. Ik viel bijna om. Maar het was het waard! Ontzettende mooie dingen gezien en de terechte winnaars waren uiteindelijk Nobles. Daarna nog een afterparty gehouden tot 23:30. Toen werd het feestje verstoord door het management die de muziek uitzette.

Zaterdag filmmarathon gehouden met een groepje. Met als afsluiting the sound of music die maar 2:45 duurt! Ik had bijna vierkante ogen die avond. 's morgens een dansles gehad van 1 van de jongens van secondary school maar het ziet er toch makkelijker uit dan het is. Zondagmorgen hoorde ik in de kerk dat er 1000 euro gedoneerd was voor een piano/keyboard. Maar van dat bedrag zouden ze er wel 3 kunnen kopen dus de rest van het geld zal besteed worden aan andere instrumenten.

Reacties

Reacties

Anneke@doingoood.nl

Leuk je belevenissen gelezen te hebben! Je hebt het goed gehad en de het project ook met jou ;-) Je telefoon al weer terug? Groet, Anneke

Bertine

Leuk om te lezen dat het met het keyboard/de piano is gelukt! Goed bezig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood