marijninoeganda.reismee.nl

Weer thuis!

De terugreis verliep erg voorspoedig. Het eerste stuk had ik niemand naast me en het tweede deel van de vliegreis had ik 3 stoelen voor mezelf. Ik had het niet beter kunnen treffen! Toen ik bij de bagagehal kwam zag ik mijn koffer als 1 van de eerste koffers de band op komen. Dus binnen een half uur dat ik geland was stond ik alweer buiten. Opgewacht door ontzettend blije ouders. Ontzettend fijn ze weer te zien. Heel apart maar ergens moet je wel weer 'wennen'. Zo trok ik de koelkast open en wist ik gewoon niet wat ik moest kiezen om te gaan eten. Haha stiekem had ik dat wel een beetje gemist. Ook moet je weer gewoon met de trein. De boda boda is toch veel handiger! Ook stond ik in de supermarkt. Wat moet ik eigenlijk halen? De Afrikaanse gedachtegang van leven bij de dag neem je erg snel over. En ergens is dat ook best fijn, het scheelt je een hoop stress.

Gelukkig heb ik al mijn vrienden nog op facebook, dus ik kan af en toe nog even de afrikaanse mentaliteit proeven. Ik heb een hele tas vol met goede herinneren en ik heb zoveel plezier daar gehad. Mijn mobiel is helaas niet meer gevonden maar om eerlijk te zijn kan het me ook niet zoveel schelen. Het negatieve valt in het niet bij het positieve.

Reacties

Reacties

Ellen

Fijn dat je weer heelhuids terug bent, Marijn! Irene en ik zijn erg benieuwd naar je verhalen.

Bram Boone

Heel fijn dat je het daar zo leuk hebt gehad!

Opa en Oma

Nu maar weer wennen aan het Nederlandse leven groetjes en bedankt voor de brieven en foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood