marijninoeganda.reismee.nl

Druk, druk, druk

Maandagmorgen liep ik goed voorbereid naar de school. Helaas de komende 2 dagen toetsen. He balen, wat moet ik dan doen? Nou de leraren hadden wel wat nakijkwerk voor me. Dat heb ik geweten! Inmiddels 60-70 toetsen en wat korte nachtjes later is het me toch gelukt om voor vandaag alles af te ronden. Het meest vervelende van het nakijken is dat het antwoordmodel op heel veel punten niet klopt. De antwoorden zijn fout of de puntentoekenning is anders dan op de toets staat. Heel vervelend als je er al 5 nagekeken hebt en je komt erachter dat het fout gedaan is. Tijdens de les werden de toetsen uitgedeeld en kwamen er wat kinderen bij me met antwoorden die wel goed waren maar geen punten voor gegeven waren. Haha jammer voor hen heb ik een fotografisch geheugen en ben ik zelf ook jong geweest. Als je een nieuwe leraar hebt is het te proberen toch? De toetsen waren redelijk gemaakt. De meesten hadden rond de 50-60% je slaagt hier als je boven de 35% hebt. Wel grappig dat vooral jongens de uitwerking van de vragen die ze fout hadden wilden zien. Ze vinden het geweldig om te zien hoe ik die vragen supersnel uit werk.Toch fijn dat we bij bedrijfswiskunde bijna geen gebruik mogen maken van de rekenmachine. Daar heb ik hier veel profijt van!

Jammer genoeg heb ik niet veel van de voorbereidingen de battles kunnen zien. Alleen al mijn apparatuur is geleend. Afgezien van mijn mobiel en mijn laptop. Maar daar heb ik moeite voor moeten doen! Ze hebben ook video's gemaakt van de voorbereidingen dus zo kan ik 's avonds toch een beetje meegenieten.

Reacties

Reacties

Bram Boone

Die laten jou nu echt niet meer gaan hoor!

Opa en Oma

Dan eerst het werk afhandelen voor je naar huis mag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood