marijninoeganda.reismee.nl

Nog maar een week!

De laatste week in Nederland in ingegaan. Ik wil alle mensen die mij gesteund hebben via deze weg nogmaals bedanken voor hun steun. Vanuit het project hebben ze laten weten dat de wens voor een nieuwe piano of keyboard zeker actueel en waardevol is, gezien muziek als stationary item. Mijn inzet voor een piano/keyboard wordt zeer gewaardeerd. Ik hoop ook veel muziek te gaan maken met de kinderen daar.

Hier kunt u zien wat de acties voor Oeganda tot nu toe opgebracht hebben: https://www.pifworld.com/nl/people/marijnboone/21878

Ook heb ik aardig wat spellen en reisspellen gekregen. Ik hoorde op mijn voorbereidingstraining dat de kinderen spelletjes helemaal geweldig vinden. De spellen zullen dus een goede bestemming krijgen!

Reacties

Reacties

Bram Boone

Goed bezig Marijn!!! Het wordt vast een succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood